Bra dagar

Nu har vi bjudit på lite bilder så ni vet hur vi har det.

Igår var vi på en hemmafest med en massa utbytesstudenter och mexare. Sjukt roligt. Vi, eller vår sprit blev väldigt populär. Här delar alla på det som är inköpt, det var inget vi tänkte på. Vi och Laura köpte en flaska Havanna Club alla som såg den blev väldigt glad och hjälpte sig själva till en grogg. Som tur var kom vi tidigt så vi hann dricka lite själva. Nu har vi lärt oss det, nästa gång blir det billigare sprit.

Vi har lyckats köpa mobiler idag, det gjorde vi helt på spanska. Hannes nr är: 5535023694 Markus är: 5536724134. Vi vill gärna att ni hör av er till oss. Landskoden får ni lista ut själva. Att vi lagt ut våra nr innebär att vi litar på er, tänk på tidsskillnaden. Börja inte ringa och väck oss mitt i natten!

Snart är det dags för den stora introduktionsfesten.

En kille här har världens skönaste jobb. Han jobbar med immigration på International office men verkar mest glida runt. Han har varit på en fest och annordnat en.

Inom några dagar kommer en text om hur det är att leva här i MC.

Hasta Luego

Kommentarer
Postat av: Niclas

Vågat att lägga ut era nummer! Kan bli ödestiget:)



Söta ni var på bilderna. Har ni fått smeknamnet än eller vad blir respektive av er kallade?

2010-01-09 @ 05:06:12
URL: http://bergeskans.blogg.se/
Postat av: Niclas

För att inte framstå som en idiot så rättar jag mig själv innan någon annan gör det. Menade ödesdigert givetvis.



Glöm inte att köpa min present...

2010-01-09 @ 11:30:59
URL: http://bergeskans.blogg.se/
Postat av: Anna

Grabbar, om ni hade följt mitt goda exempel och gått på international offices förberedande möte för utlandsstudier så hade ni redan vetat det där om att alla delar på spriten :).

2010-01-09 @ 14:51:45
Postat av: Ulrika

Var är bilderna på Laura?

2010-01-09 @ 17:26:51
Postat av: Hannes

Niclas: Vi har inga smeknamn än... Däremot är tydligen mitt namn (Hannes) väldigt svårt att uttala.

Anna: Vi visste att man delade på spriten men vi trodde att alla skulle ta med mer samt att vår sprit inte skulle vara populärast.

Mamma: Bilder kommer på Laura och andra



//Hannes

2010-01-10 @ 02:40:48
URL: http://hmmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0