Tequila

Igår var det den stora festen för oss nykomna utbytesstudenter. Open bar... Det var en mycket trevligt fest och det dracks mycket tequila. Ni kanske tycker att vi är dumma lantisar som dricker tequila men ni har fel! Här finns det bra tequila. Det var dock väldigt stora. Ni kan nog lista ut hur den kvällen slutade...

Idag var det utflykt till pyramiderna som inte är pyramider utan tempel. Intressant historia iaf, orkar inte skriva om det men vi pratar gärna om det. Efter det fick vi lära oss det bästa sättet att dricka tequila en dag för sent men vi kommer nog ha nytta av det.

Kvällen spenderas antagligen på en klubb.


Ta seden dit du kommer!

Ta seden dit du kommer

Markus och Laura utanför vårt hus

Kommentarer
Postat av: Biffen

Hej!

Bra att ni håller Anoraksstandard även utomlands. Jag tror jag bidrar med min del här med. Dricker öl, vilket framförallt killarna tycker är imponerande att jag föredrar att dricka.

Laura var söt, ska hon stanna hos er eller?

Puss till er båda

2010-01-10 @ 08:40:00
URL: http://bfb.webblogg.se/
Postat av: Maja

Tequila kan rädda vilken fest som helst, så tummen upp:)

2010-01-10 @ 09:21:28
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hannes! Vill du att din underbara syster ska komma o hälsa på i Mexicoland den 2 april?

2010-01-10 @ 17:24:15
Postat av: Hannes

Biffen: du gör mig stolt. Klart Laura stannar hur skulle hon kunna flytta nu när hon känner oss?

Ellen: kom! Fixar en massa kul tills du kommer

2010-01-10 @ 17:50:12
URL: http://hmmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0